13 Temmuz 2013 Cumartesi

Nexus 4 için Bumper Case

     Yurtdışından getirtdiğim telefonu daha önceki yazımda bahsettiğim gibi nasıl kaydettiğimi sizlere detaylı bir şekilde anlatmıştım.
   
     Telefonumuzu kaydettiysek artık onu bizim için daha özel yapabilecek bir takım aksesuarlarla donatabiliriz. Ancak ne yazık ki ülkemizde Nexus 4 için satılan aksesuarlar zor bulunuyor ve gereksiz pahallı. Şöyle söyliyeyim Nexus 4 için Türkiyede orjinal aksesuar bulamazsınız imkansız neredeyse tamamı yan sanayi ürünlerden oluşuyor.

     Telefonu sipariş etmeden önce aksesuar piyasasına bir göz atmıştım hayal kırıklığına uğrayınca telefonla birlikte kılıf getirdim. Hepinizin bildiği ama orjinalini bulamadığı Nexus 4 Bumper Case'i telefonla beraber satın aldım.

     Kılıf oldukça hoş telefona maksimum koruma sağlıyor. Telefon direk ekranın üstüne düşse bile bu kılıfla bir yeri kırılmadan sağlam olarak çıkması kuvvetle muhtemel gözüküyor. Kılıf telefonun havasını çok bozmuyor. Özellikle kenar kısmının metal görünümlü tasarıma sahip olması ince bir ayrıntı olarak karşımıza çıkıyor. Kılıfla ilgili yaşadığım soruna değinirsek eğer; yaz aylarında kılıfla beraber telefonu cebinize koyarsanız oldukça rahatsız ediyor. Erkekler için söyleyeyim kılıfın plastik yüzeyi telefon cebinizdeyken bacağınızdaki kılları adeta yoluyor :) Akşama doğru bacağınızda tatlı bir sızı bırakıyor. Bu yüzden yaz aylarında telefonu kılıfsız kullanıyorum. Şuana kadarda herhangi bir düşme olayı yaşamadım çok şükür.

Bir sonraki yazıda görüşmek dileyiğle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder